Nr. 31.100/5.355DAS/05.05.2023
NOTICE/INVITATION TO PARTICIPATE
To the attention of interested economic operators
Târgu Mureș Social Assistance Department, with registered office in Târgu Mureș, Gheorghe Doja Street no. 9, postal code 540015, as contracting authority, hereby announces to interested economic operators that it intends to purchase "Servicii de catering" pentru copiii beneficiari ai serviciilor oferite de Centrul de zi „Rozmarin”, cod și denumire CPV 55520000-1 Servicii de catering, servicii prevăzute în Anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, în temeiul art. 68 alin. (1) lit. h) și art. 111 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, prin Procedura proprie de tip selecție de oferte care se va desfășura offline.
Total estimated value: 117.064,22 lei fără TVA
Award criteria: best value for money
Autoritatea contractantă invită operatorii economici interesați să depună oferta pentru achiziția de „Servicii de catering" pentru copiii beneficiari ai serviciilor oferite de Centrul de zi „Rozmarin”, la sediul Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș, strada Gheorghe Doja nr. 9, camera 8 – Registratură, în plic sigilat și ștampilat, pe care se va menționa: „Oferta pentru Servicii de catering”, or by e-mail to: registratura.das@tirgumures.ro, până la data de 12.05.2023 ora 12:00.
Interested economic operators are requested to submit their tenders on the basis of the Tender Documentation which can be accessed and downloaded from the websites: https://dastgmures.ro/,https://e-licitatie.ro/pub/adv-notices/list/1 sau www.tirgumures.ro care cuprinde:
- Instructions for tenderers;
- Specifications;
- Form;
- Draft contract - including minimum binding clauses.
Further information can be requested by e-mail: registratura.das@tirgumures.ro, or by phone 0365/430859 extension 113 contact person Buțiu Maria Minerva.
SEAP announcement: SEAP (e-licitatie.ro)
Executive Director
Moraru Andreia-Ligia
1. INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI