Anunț de recrutare și selecție de personal în vederea angajării, pe perioadă determinată, în afara organigramei
DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ TÂRGU MUREŞ
organizează recrutare și selecție de personal în vederea angajării, pe perioadă determinată, în afara organigramei
- Denumirea proiectului: „Abordarea integrată a sărăciei și excluziunii sociale în beneficiul comunităților marginalizate din municipiul Târgu Mureș”, proiect finanțat din fonduri externe nerambursabile, derulat de Direcția de Asistență Socială Târgu Mureș.
- Numărul și tipul postului:
- 1 post – furnizarea de servicii sociale în cadrul Centrului de zi pentru minori și derularea proiectului POCU 152430
3. Denumirea postului
- Lucrător social – 8 ore/zi
4. Cerințele postului:
Durata angajării: Perioadă determinată 4 luni, 168 ore/lună conform cerințelor și necesităților contractului de finanțare.
Descrierea activității, responsabilități corespunzătoare postului/Condiții generale și specifice obligatorii impuse în fișa postului/Atribuții:
Lucrător social - Implicat în implementarea A3.4, având urmatoarele atribuții minime: *planificarea intervențiilor și serviciilor pentru beneficiar *evaluarea și consilierea sociala a beneficiarilor serviciilor *intocmirea planului de activitati si organizarea de activitati pentru beneficiarii inscrisi *participa la evenimentele organizate in cadrul proiectului conform planificarilor efectuate; *asigurarea prezentei beneficiarilor si intocmirea documentelor de lucru, etc
Condiții specifice:
- Lucrător social – studii medii absolvite
5. Criterii de evaluare și probe pentru selecție
Criterii: se vor analiza nivelul educației și formării, experiența anterioară similară postului sau aptitudini care să demonstreze capabilitatea solicitanților de a îndeplini sarcini din fișa postului (competență, experiență)
Probe pentru selecție
Interviul : se testează cunoștințele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează selecția, abilități de comunicare, capacitatea de analiză și sinteză, abilități impuse de funcție, motivația, comportamentul în situații de criză.
Interviul se va realiza conform planului de interviu, întocmit de Comisia de recrutare și selecție, în ziua desfășurării interviului, pe baza criteriilor de evaluare.
Punctajul maxim este de 100 de puncte. Pentru a fi declarați admiși, candidatii trebuie să obțină minim 60 de puncte. Se consideră admis candidatul care a obținut punctajul cel mai mare.
6. Documente necesare pentru înscrierea în procesul de recrutare și selecție:
- cerere de înscriere în procesul de recrutare și selecție (cerere tip anexă la anunțul de recrutare și selecție – va cuprinde denumirea postului pentru care se candidează);
- cv, datat și semnat pe fiecare pagină, în format europass, în care să se menționeze proiectul și postul vizat de candidat;
- copii conform cu originalul a actului de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copii certificate pentru conformitate cu originalul ale documentelor de identitate și ale actelor de studii (certificarea se va efectua prin confruntare cu originalul documentelor de către secretarul comisiei);
- adeverințe/diplome/certificate în original care atestă efectuarea unor specializări, originale (originalele sunt necesare pentru certificare);
- documente justificative care atestă vechimea în muncă și/sau în specialitatea studiilor, respectiv care să ateste experiența profesională specifică necesară pentru ocuparea postului (ex. adeverințe privind vechimea în muncă și în specialitatea studiilor, contracte de muncă, fișe de post, recomandări, etc...), copii conform cu originalul;
- cazierul judiciar sau o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; cazierul judiciar se va prezenta obligatoriu de către candidatul desemnat câștigător într-un termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea rezultatului final al procesului de recrutare și selecție;
- adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării procedurii de recrutare și selecție, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- declarație de disponibilitate privind timpul alocat.
Modele de formulare solicitate ( cerere de înscriere, model CV, etc) pot fi descărcate de pe site-ul www.dastgmures.ro.
7. Informații privind modalitatea de depunere a documentelor necesare :
Documentele de înscriere se vor depune la sediul Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș, Târgu Mureș, str. Gheorghe Doja, nr.9.
8. Calendarul efectuării procedurii de recrutare și selecție:
Afișare anunț de recrutare și selecție | 18 august 2023 |
Termen limită depunere dosare | 01 septembrie 2023 |
Verificare dosare înregistrate din punct de vedere al existenței tuturor documentelor solicitate | 05 septembrie 2023 |
Evaluarea candidaților : evaluare documente pe baza criteriilor de evaluare | 07 septembrie 2023 |
Afișare rezultat evaluare documente | 08 septembrie 2023 |
Interviu | 12 septembrie 2023 |
Afișare rezultat interviu | 13 septembrie 2023 |
Depunere contestații | 14 septembrie 2023 |
Soluționare contestații | 15 septembrie 2023 |
Afișare rezultat final | 19 septembrie 2023 |
9. Termenul și modalitatea de contestare a deciziei comisiei de selecție:
Eventualele contestații vor fi depuse în termen de 24 ore de la publicarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție, cu excepția cazului în care intervin zilele de repaus obligatorii (sâmbătă și duminică), situație în care termenul se prelungește până în prima zi lucrătoare ulterioară publicării. Contestațiile se depun la sediul Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș, Târgu Mureș, str. Gheorghe Doja, nr.9 .
Comisia de recrutare și selecție